Inte vet jag!!!

2008-08-31 kl. 10:31:21
Ja jag är så trött på en viss person faktiskt.... Nämner inga namn.. Men denna person kan inte inse fakta,förstå... Är så otroligt ego i bland att jag blir tokig... Känner ingen lust att ens prata med denna person... Så därför har jag låtit bli det... Denna person sårade mig väldigt hårt i går med en sån spydig kommentar,jämförelse att det satte sig väldigt hårt faktiskt.. Jag brukar inte alls vara långsint på nåt vis... Men det här var som ett slag i magen...  Jag mår inte alls bra faktiskt...

Tur jag har min Lilla Kim å hund som kan pigga upp mig... Kim har vart så duktig i natt... Han sov i sin säng hela natten... Ja fast med lite mat pauser då så klart.... NU sover han i baby sittern... så söt han är...

Jag ska ta en dusch å sen vet jag inte vad jag ska göra... Skulle ju åkt till Trosa i dag men vet inte om jag orkar... Kanske tar det en annan dag... Har inte lust med nåt i dag faktiskt... ja ja kl är ju bara halv 11 så får se vad som händer...

by by

Kommentarer:

MangeBange

Ryck upp dig vännen. Tänk på stackars mig som är på Lindvreten hela dygnet då...

2008-08-31 kl. 11:16:03

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0