Fotografering!

2008-08-26 kl. 22:14:47
I dag har vi vart å fotat oss...  Fick ju gratis fotografering med bebis ju.... Så skönt att studion låg ner för backen här bara... tog 3 min att gå dit... Så nu får ni hålla utkik i tidningen för det var gratis det med.. =)  I LT...

Självklart så köpte vi ju kopier oxå som vi ska rama in... På torsdag ska vi hämta ut dom.. Längtar...

Jaha då har hösten hittat till södertälje... Det spö regnar är kallt å mörkt som ett sotar arsel ute.... burr... Men det hindra inte oss från att gå ut med fisen i barnvagnen och råttan stuttsandes brevid.... Vi var alla blöta som dränkta katter när vi kom in... Så nu blir det varma mackor å te.... mumms... å mys pys... ska tända lite ljus med..


Min söt nöt ligger fortfarande i vagnen å sover... Vaknar väl snart å ska vara vaken hela natten... haha.. Stoffe har  natt skiftet å jag morgon passet...  Pumpa ska jag göra med... börjar spänna i tuttarna nu.. haha...

Råttan luktar sur disktrasa fortfarande... måste köpa det där  schampot till han.. men får ju aldrig arslet ur vagnen ju...  Å så måste jag bara klippa naglarna  med... å det ligger på nu--- mkt som ska göras.. haha...

ne nu va det fika ju.....

Kram på er.......

Å jo en sak till.... Det vore kul om du kunde bry dig lite mer om Kim och höra hur han mår... Du vet vem du är!!!

Kommentarer:

Mangebange

Synd han inte skriker mer än vad han gör än, ska nog lära honom massa dumheter sen, så ni får det lite jobbigare ;-)

Ni kan få hundschampo av oss, för hundar med vit päls...

Viruset borta?

2008-08-27 kl. 14:56:57
URL: http://mangelof.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0