4 dagar

2008-08-03 kl. 23:17:18
Det närmar sig med stormsteg... 4 days left... Jisses.... Börjar få lite så där nervös mage.... Ni som känner mig vet vad jag menar... =)

Annars då jo det är väl så där.... Magen har ju sjunkit så jädrans mkt så det bara ligger å pressar i hop alla mina inälvor... Har svårt att gå å pissnödigare än någonsin...

Har fått så svullna fötter kan jag säga... knappt så jag kan ha mina Foppa tofflisar... Så det är lite krämpor som spökar nu den sista tiden....

Annars i helgen då... Jo i fredags var mammsen å peppsen doggy vakt! Jag å stoffe åkte till Täby centrum för att shoppa lite men vart en BH till mig å ett linne som var present till Mike... Åkte till barnens hus å köpte en skötväska sen stack vi till Heron å käka kolgrillen å glutta på Narnia å käka poppisar... Sen när vi kom hem så åkte vi till torpa å tog ett natt dopp... En sådan underbar fredag... Sovmorgon på lördagen... mmmm nice ingen råtta som skulle ut.. Åkte ner på stan å käka frulle gjorde vi... Mkt nice....

Sen bar det va till Trosa å hämta upp fisen å sen raka vägen till idlur å mike å the big giant(wille) Där bjöds det på fika av alla det slag...

KOllade även på film från när våran la familia var i turkiet 1996... Å vad pinsamt... Varför hatar man att se sig själv på film... Så pinigt... Där satt man 15 år å trodde att man var något.. haha.. Men fan vad smal jag var... =) Hmmm får ångest av att bara veta att man va så smal ju.... hahaha

Sen gjorde jag å mamma ett hopkok till middag.. det vart sketa gott...  Vi åkte inte hem förens vid 00.40

I dag har det åska å regna.. så nice... VART YR I BOLLEN HELA DAGEN SÅ JAG HAR MEST HAFT RYGG LÄGE!! HAHA...

vart på öb å rusta en sväng bara... sen har jag å råttan legat i sängen mest...

Ne nu orkar jag inte skriva... Ni får ursäkta alla stav fel å bla bla men orkar inte korigera texten känner jag...

natti natti

Kommentarer:

Emelinda's blogg

Lycka till på fredag nu!!! Om den lille inte vill ut tidigare förstås. Hörde att alla parvlar som föds 080808 får gratis årskort till Gröna Lund eller nåt, haha då blir det åka av sen ;)

2008-08-05 kl. 16:06:06
URL: http://emelinda.blogg.se/

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0