Uppe en stund!

2008-04-09 kl. 23:06:51

Har tagit mig upp från sängen en stund för att läsa lite news på datan...

Men ska lägga mig igen nu... denna migrän tar livet av mig... mår ju illa oxå som en stork... så är jag as dålig i kistan... la en fis i köket så jag själv var tvungen att fly från min egen odör.... Å jag skratta så mkt så mitt huvve sprängdes.... stoffe tänker sova i data rummet om jag fortsätter att fisa så illa i sängen...*asg*

natti natti gott folk... Jag önskar er en fis fri natt.....


Å snälla Kim du kan väl ta det lugnt i natt så jag får sova... Inatt var han på rövarjakt nämligen... han är ju satans stark i benen alltså...


Kommentarer:

Titti

Glömde skriva kommentar förut då du skrev att du tog en skvätt blutsaft mot trög mage. Den gör magen ännu trögare eftersom den innehåller järn. Jag hade också jätte-trög mage men så tipsade min bm mig om att äta linfrön. Typ 2-3 msk blandat med lite fil eller så. Hela linfrön, ej krossade! Prova! :-)

2008-04-10 kl. 16:47:40

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0