Trosa

2008-04-27 kl. 14:03:27
Japp jag är i trosa...

Va på kalas hos wille i går å efter det så åkte vi ner till trosa å grilla lax,kyckling... Mkt gott.

Stoffe jobbar i dag till halv 6 så jag stannade kvar i går natt. Råttan sov faktiskt nere hela natten så jag fick mig faktiskt en god natts sömn.  Jag å mamma satt uppe till nästan halv 3 i natt å snacka skit om allt å alla nästan..

Sen vakna man i morse av att benis låg å snacka inne hos mormor å morfar.. Då ropa jag in han i mitt rum å bad han ge råttan mat å det gjorde han så snällt så... Skönt slapp jag å gå upp... Det är bra att man har benis... han gör det man ber han om... haha...

Sen tog mamma morgon rundan så jag kunde ligga kvar en stund till i sängen... Gick upp vid 11.30.. mkt nice..

Så nu har vi droppa av benis på kalas... han var lite nervös å ville vi skulle stanna med honom där.. men efter 10 min kunde vi åka... då hade det släppt... Han har blivit så stor nu... Men han kommer alltid att vara min älsklings benis... Pappa tog lunch rundan med råttan... Slapp jag där med... skönt för mitt bäcken å slippa gå...

Men en runda måste jag ta i dag annars får jag spunk...

Nu längtar jag tills min älskling slutar å kommer å hämtar mig... saknar han så fort han är borta...

Skriver mer i kväll när jag kommer hem...


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0