Sviken!!

2008-04-11 kl. 18:28:41
Fy vad sviken jag blitt av en viss johanna.... Har inga ord för den människan... Tänker aldrig mer i hela mitt liv titta åt den människan... Tror att jag aldrig vart med om en människa som är så farligt störd...

Snart blir det vitlöksgratäng å lövbiff...... I kväll blir det film å mys med råttan å stoff å Kim...

Solen lyser å gatorna är sopade.... Känns så skönt att snön försvann å tussilagon kom i stället.... Hoppas att våren är här för att stanna nu...

Stoffe fynda löparkläder i dag på beg bygg å jag köpte 2 st pluto muggar till Kim å en liten plåt sak man har blommor i till balkongen...

Jag skulle vilja gå på trädgårdsmässan som är nu... Man kan ju få en massa ideer till balkongen... Eftersom man har en på 12 kvm så finns det ju lite yta att inreda på¨... men det kosta fan 130 spänn att gå in... för dyrt tycker jag...

Hoppas ni alla får en trevligt solig fredag.....

Kommentarer:

Anonym

Jag bortskämd? Jaha...

Micke lånade bilen och fick 4 st pannkakor med på köpet...

2008-04-11 kl. 20:29:03

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0