Kränkt!!

2008-04-28 kl. 16:51:39
Vart så fruktansvärt kränkt i dag av en babbe läkare på mvc.... Min läkare jag har var borta så jag fick träffa en idiot vid namn chalabalaba nåt....

Hon sa att jag hade inte värdit liv för jag var heltidssjukskriven och att jag hade ingen foglossning och att jag har en plikt att gå till arbetet varje dag å att jag sulle ha övervägt att skaffa barn... Mmmmmmmmm vem tror ni stört grät å gick därifrån.... Fick träffa min barnmorska då å hon hjälpte mig så jag fick träffa claudia min läkare... Så jag vart sjukskriven ända fram till förlossningen nu just för min FOGLOSSNING!

Tydligen så försöker dom bli av med den där bruden... Så min barnmorska gav mig adress å namn till överläkaren på förlossningen då hon tyckte jag skulle skriva ett brev om vad jag vart med om å hur jag vart behandlad i dag... Å det tänker jag defenetivt göra... Hon ska inte slippa undan...

Varför råkar jag ut för alla puckon... Alllt händer mig hela tiden... Finns det ingen som kan vara lite snäll mot mig... Min älskade man å hund är det iaf... Å självklart Benis... han tar hand om mig oxå...

Å självklart hela min familj är ju underbara...

Men nog om det... Har  vart å köpt ett skötbord uppe i rissne i dag för 500 kr... Jätte snyggt är det.. Endast använt ett par månader så den var som ny... I bland kan man göra fynd på blocket...

Å snart får vi våra nya utemöbler som mamma å pappa köpt till mig å stoffe i födelsedags present ihop..
Kommer att bli så snyggt... Mkt glad är jag över det... Mkt bra present....

Kim far runt i magen som aldrig förr.... han är en riktigt livlig krabat.... Blir bara hårdare å hårdare sparkar...

Skönt att han ligger långt ner i magen så man kan andas.. Benis låg så högt på syrran så hon hade svårt att andas... men kim ligger ju å trycker mot kiss blåsan så det kanske jämnar ut sig...

Nej nu måste jag ut i solen å njuta lite....


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0