HURRA HURRA

2008-04-22 kl. 15:39:43
I dag är det ingen vanlig dag för i dag är det pappas å willes födelsedag.... HURRA HURRA HURRA HURRA!!

Pappa blir 53 år å lill wille blir 2 år i dag!!! Ett jätte grattis till er... Ni får en underbart fin solig varm dag i dag iaf...

Hoppas det håller i sig...

I dag har jag inte gjort så mkt... bara setat på altan å njutit av solen... Jätte skönt att ta det lugnt men lite rastlös är jag ändå...

om 3 timmar kommer min per ledin hem... längar efter han.. å i morgon är det hans födelsedag... då blir det paket å tårta....

Vad skönt det är att klippt av sig håret nu när det är så här varmt... Skulle ha klippt mig för länge sen... men är man feg så är man... Men nu är det gjort... En stor förändring för att vara mig... haha... klippte ju fan av mig typ allt...

Jag vill ha lön så jag kan shoppa lite... är så pank så jag går ju fan på knäna här hemma...

Hmmm ä det nå på tv i kväll då?? Nåt sevärt... Ja men va fan jag har ju ett rykande färskt avsnitt av desperate å men in trees.... Ja men då vet jag vad jag ska göra i kväll... hihi... nice...

Hörs å syns alla....

puss på er.......

Kommentarer:

MangeBange

Ja precis! Vill du ha jobb? I Tyskland får man betala extra för gravida...

2008-04-22 kl. 23:28:44
URL: http://mangelof.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0