Gravida å tjocka kan ej klä sig

2008-04-08 kl. 23:09:35
Va på stan i dag för att köpa jacka...

Vart fan förbannad... Finns inga jackor för gravida eller lite större människor... H&m hade som störst strl 42... Hmmm vilket skämt... Fråga överallt om dom hade mamma jackor... svaret jag fick var NEJ...

Då tänkte jag att ja men då kan jag ju köpa en jacka från B,Å,B (BIG IS BEUTIFUL) Men tror ni att dom hade jackor eller... svaret är NEJ.... Så vad ska vi ha på oss då?? det är fan skandal... Hatar detta smala sverige... Allt är så fokuserat på att bara vara smal....

Så man får väl gå å frysa med magen i vädret.... Tur att jag är hög gravid i sommar så jag slipper klä mig i varma kläder... 

Kommentarer:

MangeBange

Du vet väl att det är modernt att gå naken. Även när det är snö ute.

2008-04-09 kl. 10:46:21
URL: http://mangelof.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0