Grattis!!!

2008-04-23 kl. 14:18:37
I dag är det ingen vanlig dag för i dag är det Kristoffers födelsedag hurra hurra hurra hurra!!!!

I dag blir stoff 28 år... 2 år närmare 30.. haha.. Å ingen tårta  bjuppar han på heller... det var mig en snålis...

Fast han ska ju ända i väg å jobba snart så... Blir mera fira på Fredag...

Va hos sjukgymnasten i dag....  Det gick bra...

Sen den 21 maj kl 10.00 ska jag på Aurora samtal... Får se om det blir snitt.. Men jag lutar åt det... Hoppas att det går i genom... Jessica sa att dom kan aldrig tvinga en att föda vaginalt om man är rädd... Å det kan man verkligen säga att jag är... sömnlösa nätter för denna rädsla... fy...

Annica å Theo kommer hit vid tre... då blir det en kaffe å en tripp till ÖB.  Kul med lite sällskap...

Någon som vill hyra e spelrätt på kallfors golf klubb?? Bara att höra av er...

Kram på er.....

Kommentarer:

Mangebange

Hmmm, beror ju på hur länge du ska vara sjukskriven ;-)
Jo, ska glida över någon dag, men är så dålig på att planera så får alltid massa saker emellan, men finns det kaffe så är de klart ja kommer, när bjuds de på tårta då?!??!?!?!?!?!

2008-04-23 kl. 15:31:05
URL: http://mangelof.blogg.se
Ida

Vaddå gratta??????? Vad håller du på med??
Jag orkar inte mer. vi bryter här.

2008-04-24 kl. 20:27:02
URL: http://idlur.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0