Frukost på altan!

2008-04-21 kl. 19:04:44
Ja gud vad varmt å mysigt det var att sitta på altan å äta frulle... Råttan låg på sin filt å myste.. sen vart det även lunch på altan... stoffe gjorde våfflor... MMMMM MUMMS.... Är så underbart att ha altan...

Stoffe var ute å sprang i dag... Han är så duktig han...

Sen var jag på stan som vanligt... haha... köpte present till stoffe från hans mamma... Men tänker inte skriva vad det blev... för jag vet att lilla stoffe brukar kika in här å läsa i bland...

Träffade även karro i dag från familjeliv... Jätte trevlig tjej... har så mkt gemensamt... så hon bjöd upp mig å stoffe på fika hos henne å mattias... Ska bli jätte trevligt.. Dom är precis lika hockey intresserade som vi... så skit kul tycker vi...

Nu står stoffe å lagar mat... han är så duktig.... Jag är vrålhungrig...

Ska ju bli kanon väder i morgon med så det blir till å sola på altan... Måste ju få lite färg.. man är ju transparant ju... Usch....

Hälsa som vanligt på syrran på ur å penn... Fick mig en liten rolig historia om  hennes jobbar kolega... Ja jag vet inte vad man ska säga om den damen... haha... att det skulle flygas in special chatrade plan till sverige för tillsätta en syra i coca cola... va vad är det med den damen.... allvarligt sök hjälp.... lider med ida....
 

Så här ser min kära man ut i skäggväxt väg just nu... Å han ÄR så lik PER LEDIN.....

image53

Nu blir det mat...

AJJJÖÖÖÖÖÖ

Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0