Att uppröra!!

2008-04-24 kl. 23:24:55

Att folk orkar gå å bli upprörd över ett snitt är för mig och kristoffer helt otroligt ofattbart! Att folk orkar engagera sig känslomässigt och ta avstånd. Ja då har ni inte mkt till liv! Istället för att stötta en person i den frågan så väljer man att bli upprörd.

Jag kan säga att jag blir väldigt sårad och ledsen när jag får höra spydiga komentarer om just snitt. Det är mitt val och det sårar eller skadar väl inte er som är emot det?? För om det skadar er så kan ni väl berätta för mig på vilket sätt så ska jag ha det i bakhuvudet och tänka om, om möjligt. För jag vill ju inte andra ska råka illa ut och må dåligt för att jag vill det här. så ego är jag inte. Men som sagt då vill jag veta på vilket sätt det skadar er!!

Det känns så otroligt skönt att jag har min underbara kristoffer vid min sida hela tiden, oavsett vad det gäller. Jag älskar dig mer än vad som är möjligt.

Kristoffer jag vet att du å jag kommer att få den mest perfekta familjen en människa kan önska sig!! Våran Kim kommer att bli gudomlig oavsett om han föds med snitt eller vaginalt.. Han kommer att vara våran lilla guda gåva oavsett, Vårat lilla mirakel som vart till i soffan på den bruna filten natten till 22 november 2007.

Så snälla alla där ute, Tänk på vad ni säger så att ni inte sårar någon i onödan.


Kommentarer:

Mangebange

Hoppas du fick länken där vännen. Å påminn mig om att jag inte ska sitta på den bruna filten när jag hälsar på er.........

2008-04-25 kl. 06:33:19
URL: http://mangelof.blogg.se
janet

Vem är det nu då som har blivit upprörd över att du vill snittas???

Vem är det nu då? Hmm....

2008-04-25 kl. 08:15:46
Anonym

Hamnade på din sida av en ren tillfällighet & har följt din blogg ett tag. Har ett barn som jag tog med snitt, för det finns inte en chans att jag över huvudtaget skulle vilja föda vaginalt. Fick höra mycket spydiga kommentarer om detta...jag hade gått miste om så mycket, känna värkar m.m. Men om man är livrädd för att föda vaginalt så är det inte mer än rätt att man ska få ta snitt, tänker göra det igen om vi ska ha fler barn. Lycka till med allt :-)

2008-04-25 kl. 09:24:11
Caroline

Hade en tuff första förlossning som slutade i snitt, därför valde jag det andra gången, att göra ett planerat snitt. Helt ok. Jag var verkligen livrädd oxå. Det går bra det där ska du se. Lycka till!

2008-04-25 kl. 16:04:23
URL: http://line73.blogg.se

Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0