Äntligen vart på heliga huset

2008-04-08 kl. 14:00:09

Fy vad det var skönt.... Har inte vart på tjottahejti på 1 1/2 dag.. får ju panik... men äntligen så...

Kim har levt rövare hela morgonen... Helt sjukt vad han rövat där inne... Vill inte veta hur det ser på hans lilla rum där inne i magen.... mmmm hoppas han städar i dag.....

Jag å stoff tänkte åka till skärholmen å kika lite i affärer å se om vi hittar en jacka till min tjocka mage...

Kan ju inte andas i den jag har nu... den är lite tajt om man säger så... ser ut som en uppstoppad falukorv på 2 ben... i den ser jag inte gravid ut utan tjock å fet... haahahaha....

NU ska jag göra mig iordning... dvs ta på mig kläder efter duschen... Å nej jag sitter inte här naken å bloggar... jag har strumpor å handuk på mig.... ;)

Adjöööööö prussiluskan adjöööö


Kommentarer:


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0